- At produktet returneres i nøjagtig samme stand som modtaget.
- At produktet ikke anvendes på en måde, som åbenlyst reducerer salgsværdien.
Klager
I tilfælde af fejl eller defekter kan du klage til support teamet: support@jewls.dk
Vi garanterer 24 måneders garantiperiode (Se overstående kriterier for fuld garanti) - Husk at gemme din kvittering.
Den fulde garanti forudsætter, at varernes fejl/mangler ikke skyldes misbrug af produktet eller anden skadevoldende adfærd, der har ført til skaden/defekten.
Kunden bærer ansvar for at kræve refundering inden for rimelig tid efter, at opdaget/fundet fejlen/skaden.
Klager, der anses for rettidige, er dem, der bebudes to måneder efter, at varen er modtaget.
Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en defekt/skade med en ubeskadiget vare i stedet for at tilbagebetale købsprisen. Vær opmærksom på, at en begrundet klage vil blive afgjort ved enten reparation af dit produkt eller udskiftning med en ny af samme type
Gældende lov og jurisdiktion:
Enhver tvist afgøres efter dansk ret og i henhold til de almindelige domstoles lovgivning.
Livslang holdbarhed og livstidsgaranti som medfølger
Kvaliteten i et Jewls smykke er ikke til at tage fejl af. Hos Jewls sælger og leverer altid de mest holdbare smykker i den bedste kvalitet der kan fås i branchen. Derfor garanterer vi et smykke der holder hele livet, når du handler ved Jewls. Jewls smykker er produceret til at blive brugt hverdag, og er resistente over for vand, sved og varme.
Dog anbefaler vi naturligvis altid at man passer på sine smykker, da garantien kun gælder hvis smykket falmer, bliver misfarvet eller mister sin farve over tid. Altså tilbyder vi en garanti, hvis dit smykke skulle falme i farven. Hvis det utænkelige skulle ske, og dit smykke har fået en uheldig affarvning eller er falmet. Bedes du sende dokumentation til support@jewls.dk. Så sender vi en nyt smykke med det samme.