Jewls
CVR: 36953098
Email: support@jewls.dk
Adresse: Islands Brygge 81C, 2300 København S
Betaling
Alle priser er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.
Hos Jewls tager vi imod Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, Visa Electron, Google pay, Apple pay, MobilePay, og AnyDay. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne afsendes fra Jewls. Vi kan kun trække det beløb du har angivet eller mindre - og kun én gang.
Det er helt sikkert at handle med kort hos os, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer).
Fragt
Vi mener at det skal være nemt og hurtigt, at handle smykker på vores hjemmeside. Derfor tilbyder vi fragt til 32,- til pakkeshops og 40,- hvis du ønsker pakken direkte hjem for alle ordrer. Du vil blive bedt om, at indtaste din leveringsadresse og vælge din foretrukne leveringsmulighed under ud-checkning.
Jewls sender smykker ud med DAO. Alle ordre bestilt før 14:00 afsendes samme dag. Bestillinger efter 14:00 kommer med dagen efter, såfremt varen er på lager (med mindre andet er aftalt).
Jewls leverings tid med DAO hedder 1-3 hverdage. Dette er med hjemme levering.
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret / returnering)
Vores ønske er, at du bliver mere end tilfreds for dit Jewls smykke. Hvis du imod forventning ikke er tilfreds med dit smykke, kan du returnere et hvert Jewls smykke inden 14 dage efter modtagelsen af ordren, forudsat at varerne er ubrugte og i original emballage.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du inden 14 dage fra modtagelsen har givet os besked om, at du ønsker at returnere din ordre.
Giv os besked via mail: support@jewls.dk
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere produkter hos os, har du mulighed for at sende én eller flere produkter retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
- At produktet returneres i nøjagtig samme stand som modtaget.
- At produktet ikke anvendes på en måde, som åbenlyst reducerer salgsværdien.
Udsalgsvarer er ikke omfattet af fri returnering.
Returforsendelser skal sendes til nedenstående adresse:
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du ikke kan få nogen form for refundering.
Vi ønsker, at du sender produktet retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, kan du få dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Returnèr dit køb via DAO ved at genbruge samme emballage, som produktet ankom i.
Varen sendes til:
Islands Brygge 81C, 2300 København S
Livslang holdbarhed og livstidsgaranti som medfølger
Kvaliteten i et Jewls smykke eller solbrille er ikke til at tage fejl af. Hos Jewls sælger og leverer vi altid de mest holdbare smykker og solbriller i den bedste kvalitet der kan fås i branchen. Derfor garanterer vi et smykke eller solbrille der holder hele livet, når du handler ved Jewls. Jewls smykker er produceret til at blive brugt hverdag, og er resistente over for vand, sved og varme. Det samme gælder vores solbriller
Dog anbefaler vi naturligvis altid at man passer på sine smykker og solbriller, da garantien kun gælder hvis smykket eller solbrillen falmer, bliver misfarvet eller mister sin farve over tid. Altså tilbyder vi en garanti, hvis dit smykke skulle falme i farven. Hvis det utænkelige skulle ske, og dit smykke har fået en uheldig affarvning eller er falmet. Bedes du sende dokumentation til support@jewls.dk. Så sender vi en nyt smykke med det samme.
OBS! Jewls livstidsgaranti dækker ikke, hvis dit smykke eller solbrille knækker og går i stykker pga vold eller uheldig mishandling. Er du i tvivl om hvorvidt du er dækket, kan du altid kontakte os og fortælle os om din situation.
Tilmelding af JewlsClub
Når du tilmelder dig Jewlsclub, via flyout, popup, køb eller via konkurrencer, så takker du i samme omgang ja tak til at modtage e-mails med følgende indhold: nyheder, tilbud, konkurrencer, når der kommer produkter tilbage på lager og andet salgsorienteret indhold fra Jewls, tilpasset til dine interesser. Du kan til hver en tid framelde dig mails fra JewlsClub i bunden af vores emails.
Tilmeldning af abonnent